Aktualnie dostępne szkolenia
Podnieś swoją wydajność poprzez lepsze rozumienie siebie i innych
Maksymalne wykorzystanie mocnych stron. Podnoszenie skuteczności w działaniu. Zwiększenie efektywności komunikacji w zespole. Wyznawane wartości osobiste w oparciu o typy zachowań
Dominujący (D),
Inicjatywy (I),
Stały (S),
Korygujący (K).
Opanuj stres w życiu zawodowym i prywatnym
Rozpoznawanie sygnałów nadchodzącego stresu oraz stosowanie skutecznych technik radzenia sobie ze stresem i zachowania efektywności w działaniu na najwyższym poziomie.
Każdy ma swoje 24h Skuteczne zarządzanie sobą w czasie
Zwiększenie efektywności realizacji zadań. Optymalizacja działań. Eliminowanie rozpraszaczy na rzecz efektywnej pracy. Dopasowanie właściwych narzędzi do zarządzania czasem. Znajomość tablicy Eisenhauera.
Poznaj skuteczne sposoby rekrutacji
Pozbądź się ograniczających przekonań przy wyborze kandydatów.
Wykorzystaj swój styl zachowania do radzenia sobie ze stresem
Zapanuj nad stresem dzięki Twojej osobowości. Poznaj swój osobisty wzorzec stresu.
Twój styl zachowania w sprzedaży
Rozpoznaj swoje osobiste atuty. Odkryj swój potencjał sprzedażowy.
Strategia rozmów telefonicznych
Narzędzie pracy przeznaczone dla konsultantów, trenerów oraz coachów telemarketingu. Narzędzie, które z powodzeniem można stosować w sytuacji pozyskiwania, obsługi i negocjacji telefonicznych z klientami. Sprawdza się także na stanowiskach administracyjnych i posprzedażowej obsługi klientów.
Strategia skutecznej współpracy w zespole
Dobry zespół jest jak układanka: wszystkie elementy muszą do siebie pasować. To narzędzie pozwoli przyjrzeć się pracy swojego zespołu. Ocenić, czy procesy zachodzące w zespole są czytelne. Pozwoli tez określić atuty i potencjał do rozwoju swojego zespołu.
Opracuj skuteczną strategię sprzedaży i obsługi klienta
Zwiększenie efektywności kontaktu z klientami. Zwiększenie efektywności sprzedaży. Gry szkoleniowe z tematyki sprzedażowej, komunikacji i współpracy.
Aktualnie dostępne szkolenia
Przez blisko 20 lat pracowałem w usługach skupionych na obsłudze Klienta. Przeprowadziłem kilka tysięcy rekrutacji na stanowiska administracyjne i specjalistyczne oraz niższego i wyższego szczebla zarządzania. To był czas intensywnego poznawania potrzeb klientów i szukania rozwiązań. To był czas, kiedy uczyłem się pracy z Klientami. Dzisiaj dzielę się tą wiedzą i sposobami w jaki skutecznie pracować w obszarze usług. Dodatkowo moje szkolenia wspieram narzędziami persolog®, które w innowacyjny sposób pomagają spojrzeć na obsługę klienta, sprzedaż, rekrutacje i rozwój biznesu w oparciu o ludzi.